Broderna.blogg.se

Några härliga grabbar på x antal vårar berättar om sina underhållande och fartfyllda liv. Stig på!

Supersnabb.

Kategori: Allmänt

¡Hola!
Dagen har varit underbar för både Adrian och Michael! Adrian har åkt skidor hela dagen och dominerat backen likt ingen annan någonsin skådat. Samtidigt som Adrian härjar i backen har en annan kung vaknat för säsongen och Michael har gett sig ut på målsrydsisen för att visa vem som bestämmer på hockeyplan (självklart är det Michael).

Våran dag har alltså varit helt underbar!
Håll dig grön!

Kommentarer

  • Jag bor i Kanada säger:

    Tjena en gång åkte jag skidor! Jag ska hålla mig grön

    Svar: Hoppas det var superkul! Det är rätt takter!
    broderna.blogg.se

    2013-01-26 | 18:56:42
  • Per Friberg xD säger:

    xdxd

    2013-01-26 | 20:04:28
  • Börje Börjesson säger:

    hej. vart kan man åka skidor med dig adrian? och vilken is är det michael åker på? jag har både skridskor och skidor därför jag undrar.

    Svar: Man kan åka skidor med mig i de flesta backar, förutsatt att jag är i samma backe! Jag ska till Frankrike vecka 7 så det är där ni kommer hitta mig då! Michael åker skridskor på världens alla isar om jag känner honom rätt! alltså är det bara ringa honom och kolla vilken han är på och dra dit!
    broderna.blogg.se

    2013-01-27 | 11:59:44
  • Indien -:- säger:

    Jättebra blogg grabbar! Älskar ert driv!

    Svar: Tack så mycket! vi lägger ner massvis av kärlek i den!
    broderna.blogg.se

    2013-01-27 | 16:20:09

Kommentera inlägget här: