Broderna.blogg.se

Några härliga grabbar på x antal vårar berättar om sina underhållande och fartfyllda liv. Stig på!

Mysig dag

Kategori: Allmänt

Guten abend meine freunde
 
Michael har som vanligt haft en slapp dag, han har bara legat hemma hos Oscar och myst, hela dagen!! Kan ni förstå hur slapp min bloggbroder är? antagligen inte.

Adrian däremot har varit och spelat LASERDOME med några kompisar! De första två omgångarna blev vi alla trots våra ninjaskillz krossade av en 7(?) åring.. Det är hårt liv jag lever men någon måste leva det! Så jag tog tag i mitt vapen och vann den tredje och sista matchen!! Tyvärr hade sjuåringen avslutat på topp och lämnat oss. Synd att jag inte fick revansch. På den vackert tagna bilden kan ni se resultatet från sista matchen.

Våran första bloggvecka går mot sitt slut och vi är väldigt taggade på en bicepsbild imorgon? Om vi har tur med maten, om vindarna hjälper oss mot nya höjder och om månen helt drunknar i solens vackra ljus. Då kanske det kan komma en bild på Thunder Jag lovar ingenting, men kanske.

Håll dig grön!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: